تور ترکیه ، تور استانبول ، تور آنتالیا ، تور آنکارا
برگزار کننده تور ترکیه و تور استانبول و تور آنکارا و تور آنتالیا.

تور ترکیه ، مناطق جغرافیایی ترکیه

کنگره جغرافیای اول که در سال 1941 در تور آنکارا برگزار شد، در پایان بررسی های طولانی خود تور ترکیه را به هفت منطقه جغرافی تقسیم نمود. در بررسی های کنگره نامبرده ویژگی های مختلف جغرافیایی ترکیه در نظر گرفته شد.

بدین صورت که: این کشور از سه جهت با آب دریا محصور است، در طول کناره های بلندش موازی با ساحل رشته کوه ها قرار دارند، قسمت میانی این کوه ها که در عین بلند بودن فراز و نشیب کمتری دارند تحت تاثیر شرایط دریایی نمی باشند، بهمین خاطر این وضعیت بین نوار ساحلی و مناطق میانی ازجنبه آب و هوایی، پوشش گیاهی طبیعی و پراکندگی انواع مزارع تفاوت هایی ایجاد می کند که در نتیجه سیستم های مواصلانی و شکل خانه های این مناطق نیز از آن متأثر می شوند. و کنگره یاد شده با در نظر گرفتن این ویژگی ها ترکیه را به چهار منطقه ساحلی و سه منطقه میانی تقسیم کرده است.

از این هفت منطقه، چهار منطقه اول نام دریای چسبیده به آن منطقه را گرفته اند:

(دریای سیاه- مرمره، اژه و مدیترانه)

سه منطقه باقیمانده نیز بنا بر موقعیت جغرافیایی شان در آناطولی نامگذاری شده اند:

(آناطولی میانی، آناطولی شرقی و آناطولی جنوب شرقی)

 



ارسال توسط تور ترکیه

 وقت سفارت  

وقت سفارت کانادا در آنکارا

مفتخریم به عرض عالی برسانیم،با توجه به اینکه انجام امور سفارتی کانادا برای ایرانیان از تهران به آنکارا منتقل شده است آژانس مسافرتی آسمان گشت با ارائه خدمات کامل، امکان درخواست ویزای کانادا را در آنکارای ترکیه سهل تر از همیشه نموده است.

شما  می توانید با واریز مبالغ مربوط به پکیج، هتل انتخابی و ترانسفرهای فرودگاهی، به حساب بانکی آژانس آسمان گشت و ارسال فیش واریزی به آدرس ایمیل ما، از خدمات ما در قالب خدمات ویزایی کانادا برخوردار شوید.
 
پکیج شامل، پر کردن فرم ها، انجام امور مربوط به سفارت، ترانسفر به سفارت و بالعکس، رزروهتل با قیمت مناسب، هماهنگی برای ترانسفرها و ارائه مشاوره می باشد.
لازم به ذکر است هزینه هتل و ترانسفرهای فرودگاهی جدا از قیمت پکیج می باشند.
مبلغ قابل پرداخت ازبابت هزینه ویزا نیز جدا از مبلغ پکیج بوده و توسط متفاضی مستقیما در آنکارا به همکاران ما جهت واریز به حساب بانکی سفارت تحویل داده خواهد شد که آژانس پس از واریز مبلغ، فیش واریز را به ضمیمه سایر مدارک به سفارت ارائه خواهد نمود.
 
 
مبلغ پکیج:
مبلغ پکیج  به ازای هر متقاضی منفرد 450 دلار آمریکا بوده  و به ازای متقاضیان در قالب یک خانواده تا 4 نفر 450 دلار آمریکا ولی‌ پر کردن فرم برای نفر دوم به بعد به ازای هر نفر ۵۰ دلار می باشد.
 
اخذ ویزا بدون نیاز به حضور مسافر :
ضمنا برای متقاضیانی که تمام مراحل را طی‌ کرده و فقط مرحلهٔ تحویل یا پیک آپ ویزا باقی‌ مانده است، آژانس شرق پویا بدون نیاز به حضور مسافر و فقط با دریافت پاسپورت (از طریق پست DHL و ...)تمام مراحل مربوط را انجام داده و پاسپورت را همراه با ویزا برای شما ارسال مینماید.
هزینهٔ پیک آپ ویزا به ازای هر نفر200 دلار بوده که تا ۴ نفر در قالب یک خانواده ثابت می‌باشد.
 
هزینه ویزا:
مبلغ قابل پرداخت ازبابت ویزا به حساب سفارت برای ویزا یرای یک بار ورود به ازای هرنفرازمتقاضیان 75 دلار کانادا و برای ویزای های چندبار ورود به ازای هرنفرازمتقاضیان 150 دلار کانادا میباشد، که توسط متفاضی مستقیما در آنکارا به همکاران ما جهت واریز به حساب بانکی سفارت تحویل داده خواهد شد، که آژانس پس از واریز مبلغ، فیش واریز را به ضمیمه سایر مدارک به سفارت ارائه خواهد نمود.
  
تکمیل فرم درخواست:
تمامی فرمهای آنلاین و سایرفرمهای ضروری 48 ساعت قبل از ارسال مدارک توسط آژانس پرخواهند شد که در زمان پر نمودن فرم ها حضور متقاضی به همراه تمامی مدارک در آژانس ضروری میباشد.
 
مدارک مورد نیاز:
در مدارکی که متقاضیان همراه خواهند داشت عدم سوء پیشینه ایران بصورت ترجمه شده و تائید شده توسط وزارت امور خارجه ضروری میباشد. 
پاره ای از مدارک مورد نیاز به شرح زیر میباشند:
اصل و ترجمه رسمی شناسنامه ، اصل و ترجمه رسمی کارت ملی ، اصل سند ازدواج و ترجمه رسمی آن، سه قطعه عکس 3.5*4.5 که متقاضی با راهنمایی ما می تواند در آنکارا تهیه نماید، اصل و ترجمه رسمی اسناد ملکی اعم از خانه ، آپارتمان ،باغ ، ویلا و زمین و اسناد خودرو ، به نام متقاضی یا همسر متقاضی ، اصل مدارک نوشته شده به زبان انگلیسی ، یا ترجمه رسمی مدارک فارسی مربوط به نوع و  وضعیت شغلی که مشخص کننده شغل یا سمت ، میزان حقوق یا درآمد ، اجازه مرخصی و  ... باشد. درصورت بازنشسته بودن ارائه مدارکی که نشان دهنده بازنشستگی میباشد نیز الزامی است. مقدار دارائی و موجودی حسابهای بانکی ، که در این خصوص میتوانند نامه موجودی حساب بانکی را با متن انگلیسی از بانک مربوطه دریافت نمایند. اصل مدارک نوشته شده به زبان انگلیسی ، یا ترجمه رسمی مدارک فارسی مشخص کننده شغل و میزان درآمد همسر متقاضی باشد ، ترجمه رسمی مدارک تحصیلی فرزندان که مشخص کننده محل تحصیل شان میباشد، اصل دعوتنامه ،اصل مدارک تحصیلی و ترجمه تائید شده مدارک توسط وزارت امورخارجه برای تمامی متقاضیان ،اصل و ترجمه رسمی و تائید شده پایان خدمت و یا معافیت متقاضی ،مشخصات کامل ،آدرس پستی و تلفن شخص یا ارگان دعوت کننده ،و سایر مدارکی که نشان دهنده وابستگی متقاضی به ایران و خانواده اش در ایران باشد.
متقاضی می بایست حتما مشخصات خواهروبرادرهایش را همراه داشته باشد.. 
نحوه اقدام:
پاسپورت،عکسها،فرمها،فیش واریز هزینه ویزا و سایر مدارک توسط آژانس در روز مراجعه از متقاضی تحویل گرفته شده و توسط همکاران ما به سفارت تحویل داده خواهد شد. درصورتیکه مسئول بررسی پرونده متقاضی، حضورمتقاضی را در سفارت ضروری تشخیص داد ، جهت مراجعه متقاضی به سفارت ترتیبات لازم داده خواهد شد ،در غیر این صورت تمامی مراحل بدون نیاز به مراجعه شخص متقاضی توسط آژانس انجام خواهد پذیرفت. زمان اخذ ویزا یا نیاز به حضور متقاضی جهت مصاحبه ، بعد از ارسال مدارک به سفارت و بررسی توسط مسئولین سفارت ، از طریق سفارت مشخص خواهد شد. متقاضی می بایست تا دریافت نتیجه در آنکارا حضور داشته باشد. 
در خصوص هتل شما می توانید بعد از دریافت وقت سفارت از لیست هتل های آنکارا، یا آپارتمان مبله و هتل های پیشنهادی ما مکان اقامت را برای خود پیشنهاد نمائید. 
ترانسفرفرودگاهی:
ترانسفر فرودگاه آنکارا به هتل و بالعکس برای پرواز های مستقیم از و به تهران به ازای هرنفر به صورت رفت و برگشت 30 دلار میباشد.
ترانسفر فرودگاه آنکارا به هتل یا بالعکس برای پرواز های غیرمستقیم با ماشین سواری برای 1 تا 3 نفر، یکطرفه 40 دلار و ماشین مرسدس بنز ویتو VIP یکطرفه 70 دلار میباشد. 
 
قابل توجه متقاضیان مهاجرت به کانادا: (این قسمت شامل متقاضیانی می باشد که وقت مصاحبه برای مهاجرت دارند)
متقاضیانی که وقت مصاحبه برای مهاجرت، از سفارت کانادا در آنکارا را دارند نیز می توانند بدون نیاز به پرداخت مبلغ پکیج، تنها با رزرواسیون هتل و درخواست ترانسفر فرودگاهی از طریق ما ، از سایر خدمات مشاورتی و ترانسفر رایگان سفارتی برخوردار شوند.
 


ارسال توسط تور ترکیه

 وقت سفارت انگلیس در آنکارا

 

مفتخریم به عرض عالی برسانیم، آژانس مسافرتی آسمان گشت با ارائه خدمات کامل، امکان درخواست و دریافت وقت مصاحبه جهت اخذ ویزای انگلستان را در آنکارای ترکیه سهل تر از همیشه نموده است.
شما می توانید با پرکردن فرم اطلاعات مورد نیاز درخواست ویزای انگلستان، که در زیر همین مطلب می باشد ، جهت تکمیل، و ارسال فرم تکمیل شده به آژانس آسمان گشت همراه با فیش واریزی مبلغ پکیج به آدرس ایمیل ما، از خدمات ما در قالب خدمات ویزایی انگلستان برخوردار شوید.
مبلغ پکیج 300 دلار آمریکا به ازای هر متقاضی می باشد. وجه پرداختی 150 دلار برای درخواست وقت مصاحبه از سفارت در مبلغ پکیج داخل می باشد. پکیج شامل پرداخت وجه درخواست وقت مصاحبه، پر کردن فرم درخواست ویزای انگلستان، تعیین وقت مصاحبه، رزرو هتل با قیمت مناسب و هماهنگی برای ترانسفرها می باشد. لازم به ذکر است هزینه هتل و ترانسفرهای فرودگاهی جدا از قیمت پکیج می باشند. 
در خصوص ترانسفرفرودگاهی نرخ ها به شرح زیر می باشند:
ترانسفر فرودگاه آنکارا برای پروازهای مستقیم از تهران به ازای هر نفر به صورت رفت و برگشت 30 دلار می باشد.
ترانسفر فرودگاه آنکارا برای پروازهای غیر مستقیم با ماشین سواری برای 1 تا 4 نفر، یک طرفه 40 دلار و ماشین مرسدس بنز ویتو VIP یک طرفه 70 دلار می باشد.
ترانسفر به سفارت رایگان می باشد.
خدمات ما برای اخذ وقت مصاحبه سفارت در قالب پکیج کامل ارائه می شود، لذا اخذ وقت سفارت از طریق آژانس ما، بدون درخواست پکیج کامل ما، مقدور نمی باشد. 
مدت زمان تقریبی دریافت نتیجه بعد ازمصاحبه 3 تا 12 روز کاری سفارت می باشد، که متقاضی می بایست تا دریافت نتیجه در آنکارا حضور داشته باشد. 
درصورت داشتن هر سوالی، خرسند از پاسخگوئی خواهیم بود.

فرم درخواست ویزای انگلستان

لینک دانلود با حجم 43KB



ارسال توسط تور ترکیه

 تور ترکیه

تور های ارزان ترکیه پاییز 91 

رزرو بهترین هتل های ارزان ترکیه 

 

                                                                                                              

جمهوری ترکیه کشوری است در خاورمیانه و قسمتی از آن در اروپا واقع است با این حال چندی است که در تلاش است به اتحادیه اروپا بپیوندد و هم‌اینک تیم ملی فوتبال این کشور در لیگ اروپا شرکت می‌کند.

این کشور دو تکه از شمال‌غربی با بلغارستان، از غرب با یونان، از شمال‌شرقی با گرجستان، از شربا ارمنستان، آذربایجان و ایران، از جنوب‌شرقی با عراق و سوریه و از جنوب با دریای مدیترانه و به تبع آن با قبرس همسایه است.

ترکیه به نوعی فصل مشترک قاره‌های آسیا و اروپاست و به همین دلیل فرهنگ آن هم تلفیقی از هر دو فرهنگ شرق و غرب کره زمین است.

ترکیه جزو کشورهای توسعه‌یافته رده‌بندی می‌شود و نظام آن جمهوری است. ترکیه در سال ۱۹۲۳ به رهبری مصطفی کمال پاشا (آتاترک) جانشین امپراتوری عثمانی شد.

امپراطوری عثمانی به دلیل شکست در جنگ اول جهانی از هم پاشید و مورد تهاجم بریتانیا و متحدانش واقع شد.

در همین زمان مصطفی کمال پاشا مقاومت ملی را علیه این کشورها طراحی کرد که در نتیجه آن جمهوری ترکیه بر پایه اصل جدایی دین از سیاست بنا شد.                  

                                                                             Turkey Map

ترکیه در سال ۱۹۴۶ میلادی عضو سازمان ملل متحد شد و در سال ۱۹۵۲ به ناتو پیوست. این کشور عضو جنبی اتحادیه اروپا است و یکی از اعضای اکو نیز به شمار می‌آید.

طرح اصلی پرچم ترکیه ماه و ستاره سفید با زمینه سرخ رنگ است. این طرح مربوط می‌شود به علایمی که امپراتوری‌های ترک سلجوقی و عثمانی به عنوان پرچم استفاده می‌‌کردند.

 

سیاست در ترکیه

دموکراسی در ترکیه بر پایه مجلس استوار شده است. رئیس حکومت دراین کشور رئیس‌جمهور است. مجلس رئیس‌جمهور را برای مدت هفت سال انتخاب می‌کند اما نیازی نیست که رئیس‌جمهور از اعضای مجلس باشد.

بر اساس دانشنامه اینترنتی ویکی‌پدیا، نخست‌وزیر را هم در این کشور اعضای مجلس انتخاب می‌کنند و معمولا هم رئیس حزبی که بیشترین کرسی را در مجلس دارد انتخاب می‌شود.



ارسال توسط تور ترکیه

درباره آنتالیا  

شهری است ساحلی و بسیار زیبا که رشته کوههای توروس در این شهر به سمت دریا امتداد پیدا کرده و خط ساحلی نامنظمی از صخر ه های سنگی و خلیج های کوچک بکر را ایجاد نموده است . استان آنتالیا از غرب از طریق شهر کمر آغاز شده وبطول 60 کیلومتر توام با ساحل زیبای خود به شهر آلانیا در شرق آنتالیا ختم می شود.

موقعیت آب و هوایی آن طوری می باشد که درحدود 300 روز سال آفتابی بوده وبهشتی از فعالیتهای ورزشی مانند موج سواری ، اسکی روی آب، قایقرانی ، کوهنوردی و... را جلوه گر میسازد . در فصل تابستان دمای هوا بین 35 الی 45 درجه سانتی گراد و رطوبت آن بین 65 الی 85 درصد می باشد و این آب و هوا اکثر توریستها را به سواحل و پلاژهای زیبای آنتالیا می کشاند.

شهر آنتالیا دارای اماکن تاریخی مهمی میباشد که از آن جمله میتوان به آسپندوس ، آمفی تـأتر شهر سیده اشاره کرد . ازمراکز مهم خرید در آنتالیا ، فروشگاه میگروس که مجموعه ای از فروشگاههای معروف داخلی وخارجی می باشد میتوان اشاره کرد.

مراکز دیدنی شهر آنتالی: بازدید از یکی از آبشارهای معروف تور آنتالیا که مسافرین پس از بازدید از این آبشار به سمت چند فروشگاه بزرگ شهر آنتالیا حرکت کرده ومی توانند از متنوع ترین پوشاک های موجود ، مایحتاج خود را تهیه نمایند. د رطول این تور بازدید از بزرگترین فروشگاه چرم برای شما درنظر گرفته شده است . این تور با صرف ناهار همراه بوده و راهنمایان مربوطه اطلاعاتی درمورد شهرآنتالیا در اختیار مسافران گرامی قرارخواهند داد . ( این تور معمولا به عنوان تور رایگان در پکیج تورهای آنتالیا قراردارد .

بازدید مجازی  آنتالیا پانورما

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط تور ترکیه